zondag 27 augustus 2017

Geboortekaartje

Mijn buurvrouw vroeg of ik nog een geboortekaartje had liggen maar door de pijn voor de operatie en het revalideren erna waar ik nog steeds mee bezig ben was er geen. Het was voor haar dochter maar wist niet wat het worden zou dus heb ik zowel voor een jongen als een meisje een kaart gemaakt.
Het is een wolk van een meisje geworden en deze heeft ze uitgezocht
Ik laat ze beiden zien





Het gaat goed met mn arm maar het valt altijd tegen, heb nog mn beperkingen waardoor ik niet zoveel kan knutselen als ik zou willen. Ben optimistisch en uiteindelijk moet ik er toch een jaar voor opzetten en dan pas kan ik zeggen hoe het is uitgepakt.

Wens jullie een fijne zondag en bedankt voor de lieve reactie op mijn vorige post.
Dikke knuffel

Geen opmerkingen:

Een reactie posten