vrijdag 15 juli 2016

Mijn vader 90 jaar

Vandaag is mijn vader 90 jaar geworden en hij is nog in redelijke goede gezondheid. Vanmorgen naar hem toe gegaan en met familie heerlijk koffie met gebak gedronken en een borreltje. Hij woont in een verzorgingshuis en omdat zijn jongste zus met man en dochter uit Brabant waren gekomen waren Gerard en ik ook uitgenodigd om te blijven eten wat ook erg gezellig was.
Uiteraard hoor er ook een verjaardagskaart bij en ik vond het wel leuk om een foto van een jonge vader te gebruiken dus ben ik de fotodoos ingedoken en kwam deze tegen. Het is een foto van mijn vader met mij op zijn arm hihihihhi 60jaar terug. Ik heb hem vrij rustig gehouden zodat het prachtige papier van Maja design met de kroontjes goed tot zijn recht komt.
Verder heb ik kant, roosjeslint, bloemen, plakparels en embelishments gebruikt.
In de binnenkant heb ik een tekst geplakt die ik ook tussen de foto's tegen kwam en ja het is een wensje dat ik ooit heb opgezegd (nou heb ik er heeeeel veeeeel opgezegd dus weet niet meer voor welke verjaardag) en vond dat zo leuk en toepasselijk dat ik het gekopieerd heb om te verwerken.
Mijn vader was er erg blij mee en ik dus ook






Bedankt voor jullie komst en tot een volgende keer.
Liefs, Marieke xxx

1 opmerking:

  1. Hallo Marieke,
    Wat geweldig je vader 90 jaar. En wat leuk zoals je die kaart gemaakt hebt met die foto en dat wensje. Nou hij is al aardig op weg naar die 100 jaar. Je wens komt al een heel eind.
    Nog hartelijk gefeliciteerd en laten we hopen dat je wens uitkomt en hij in redelijke gezondheid toch 100 mag worden.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen